Saturday, June 28, 2008

aku tak punya jawapannya X_X


Pernah ada yang bertanya...

mengapa sanggup berkahwin dengan mereka yang tak dikenali...

aku tidak punyai jawapannya, sahabatku tetapi...

andai insan itu yang dapat mengingatkan aku pada Dia, mengapa tidak...


Pernah ada yang bertanya...

mengapa sanggup berkahwin awal...

bisakah aku menjawab persoalan itu? namun...

andai itu dapat menjauhkan aku dari fitnah, mengapa harus aku tolak?


Pernah ada yang bertanya...

sudah bersediakah aku...

ya Allah, aku terfikir...

andai menunggu bersedianya aku ini,

akan tibakah masanya untuk aku menikah di jalanMu?


"Wanita-wanita yg keji adalah utk lelaki-lelaki yg keji dan lelaki-lelaki yg keji adalah utk wanita-wanita yg keji, dan wanita-wanita yg baik adalah utk lelaki-lelaki yg baik dan lelaki-lelaki yg baik adalah utk wanita-wanita yg baik. Mrk (yg dituduh) itu bersih dari apa yg dituduhkan oleh mrk (yg menuduh itu). Bagi mrk keampunan dan rezeki yg mulia (syurga)."
annur:24

1 Comments:

Blogger Unknown said...

thanks for this article...

July 24, 2008 at 4:13 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home