Tuesday, June 17, 2008

buat kakanda tercinta dan abang sayangnya XD

hari ini kakak aku berlepas gi australia.. ke negara dan universitas yang kitorang dok mimpi2kan dari kami berhingusan lagi (sekarang pun masih berhingus lagi ^0^) memang sedih ah kakak aku gi... terasa cam cepat sangat masa berlalu... lagipun, baru sangat je... dah lah aku maseh agi terkapai2 sebab kakak aku kawen >!@#$%^&*(_+? sekarang tetiber jerk dia dah gi dah x_x sedih doh~ tapi takpe, aku tahu kakak aku sedang berbahagia... asalkan dia bahagia, aku pun cukup bahagia. mmuuuuuuuuuuuuuaaahxxz !!!

well, senanyer aku malu sebab aku tak bagi lagi hadiah kawen kak long ngan abang sayangnya... terus terang, tatau nak bagi apa.. taper2 jangan risau jangan gelabah.. akan dibagi jua... tapi kena bersabarlah yer... maybe bagi sekaligus bila dah ada anak nanti kot ^_* wink wink.. harharharhaar

tapi nak amek peluang kat sini, nak ucapkan selamat pengantin baru, tahniah dan selamat berbahagia buat dua insan yang tersangatnyelah aku kasihi..


kak long, ifa bahagia untuk kak long... tapi tak dinafikan ifa jeles gak... huhu.... doakan ifa pon dapat suami yang soleh cam abang afan.. hensem cam baba... slumber cam 'atif.. besar hati cam 'arif... humor cam amad... dan pandai cam zharif... huhu... nantikan berita baik dari ku!!! wawawawa

buat abang iparku... jagalah kakak aku yang paling aku hargai tu elok2... memang kengkadang kak long ni boleh jadi mengadeeeeeerrrrrrrrr yang teramat sangat tapi abang afan seharusnya lebih mengetahui yang kak long ku seorang ini adalah yang terbaik tatkala kita memerlukan pertolongannya mahupun sekadar perhatiannya... (orang psikologi....... 8D)


welcome to the family!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home